• Maureen van Goethem

Bokkers en Renes neemt RTV Ridder over

Advertorial

NIJKERK Henk Bokkers en Gert Renes van Bokkers en Renes hebben overeenstemming bereikt om het familiebedrijf van Hans Ridder, RTV-Witgoed Ridder (service, onderhoud en verkoop) over te nemen. 

Dat maakten Gert Renes, Henk Bokkers en Hans Ridder onlangs bekend. RTV-Witgoed Ridder stopte er onlangs na bijna 45 jaar mee, maar voor zijn klanten betekent dit verder weinig verandering in diensten, service en garantie. Omdat naast de werkzaamheden en het klantenbestand ook het telefoonnummer is overgenomen, kunnen zij het bekende nummer gewoon bellen voor vragen, reparaties en administratie. ,,Wij hebben gezocht naar een bedrijf die in onze lijn van werken zit. In Bokkers en Renes is een fijn bedrijf gevonden,'' aldus Ridder, ,,en wij willen daarom onze klanten graag naar dit bedrijf doorverwijzen.'' Ridder wil iedereen bedanken voor de vele blijken van waardering en steun die zijn gezin mocht ontvangen. ,,Het waren stuk voor stuk hartverwarmende reacties. Dat heeft ons zeker goed gedaan.''

Voor service en garantie, verkoop consumentenelektronica, witgoed en inbouw apparaten zijn de klanten van Ridder vanaf nu dus welkom bij Bokkers en Renes op het Verlaat in het centrum. ,,Bij een bezoek aan onze winkel kan iedere klant van Ridder nog altijd rekenen op echt persoonlijk en deskundig advies. Eigenlijk alles wat men bij Ridder gewend was'', vertelt Renes. ,,Wij kunnen alles vertellen over de producten, waar je op moet letten en wat de nieuwste technieken zijn.''

SPECIALIST

Bokkers en Renes heeft zich de afgelopen jaren steeds meer gespecialiseerd in de verkoop, service en reparatie van betere merken op gebied van witgoed, klein huishoudelijke- en audio-/videoapparatuur. Daarnaast is er een groot assortiment Easyfiks onderdelen en accessoires.

Bezorging van apparaten, eigen reparatiedienst en inbouw van apparaten, alles wordt vanuit de eerste hand geregeld. Wanneer er een storing is dan streven zij ernaar dit binnen 48 uur na aanmelding op te lossen. Tenzij er onderdelen besteld moeten worden, waar enige levertijd op zit. ,,Mocht er iets kapot gaan, dan helpt onze technische dienst de klant snel uit de problemen. Duurt een reparatie wat langer, dan zorgen wij vanzelfsprekend voor een passende oplossing. Onze monteurs mogen nooit zomaar een doos voor de deur afleveren. Ze moeten apparatuur aansluiten, werken kabels weg en leggen alles goed uit. Daarnaast nemen wij ook eventueel de oude apparatuur mee.''

PERSOONLIJK

Bokkers zegt nog steeds goed te kunnen concurreren door het persoonlijke contact, de deskundigheid, extra service en een eigen technische dienst. Een begrip in Nijkerk en omgeving wat betreft onderhoud en reparatie. ,,Ook voor onderhoud en uitbreiding van elektrotechnische installaties kan men bij ons terecht.'' 

a [Bokkers en RenesVerlaat 113861 AA NijkerkTel.: 033 245 13 82 / 033 245 34 89www.bokkersenrenes.nl